joostenelvira.reismee.nl

De grote verhuizing

Beste vrienden en familie,

Vandaag, 4 augustus, is de grote dag aangebroken.

Na een jaar van voorbereidingen, Engelse tests, diploma's kopiieren, opsturen, nog meer handtekeningen erop en nog eens opsturen, en een heleboel geduld uitoefenen, is het eindelijk zover. We vertrekken naar Nieuw Zeeland!

Gelukkig hebben we ons het afgelopen jaar niet verveeld tijdens het 'wachten'. In januari trouwden we in Zuid-Afrika, en in april werd Olivier geboren. Nu is het inmiddels 4 maanden oud, en het lijkt ons een mooi moment om aan ons nieuwe avontuur te beginnen.

Tot vorige week donderdag wachtten we nog op onze paspoorten, die we per post (!) hadden moeten opsturen naar de ambassade in Londen. Er moest nog een werkvisum komen, wederom een proces met veel papierwerk. Gelukkig liep dit wel redelijk vlotjes, in tegenstelling tot de relaxte manier van doen van de nieuw zeelandse orde van geneesheren. Vorige week donderdag pas hebben we ons ticket geboekt voor vanavond. Dusseldorf, Londen, en Hong Kong zullen we onderweg zien langskomen. Dan eerst een paar dagen in Wellington om nogmaals onze diploma's te laten zien en te bewijzen dat 'wij' echt 'wij zijn.'En dan volgende week dinsdag naar Alexandra, waar we dan snel zullen beginnen met het echte werk.

De komende twee jaar zullen we jullie geregeld op de hoogte houden van onze activiteiten en ervaringen in Alexandra, maar eerst nu nog even een paar tasjes inpakken!

Tot de volgende!

Luit en Sanne

Eindelijk is het zover! Succes met de reis, en geniet ervan! We houden de site in de gaten!

Groetjes Sanne en Luit

En goed op Olivier passen he haha!

Peter Van Eenoo

Een behouden reis gewenst met een veilige aankomst, zeker nu met jullie superkostbare lading(Olivier). Maak er iets moois van!

Tom Van Herck

Veel plezier en doe de groeten aan de Leaning Rock, Clutha River, Dunstan Ranges en en ...
Oh ja, de slager daar heeft homemade biltong, drywors en boerewors.
Tot daar he!
Tom

wim

hoeveel kilo bagage moest er mee in het vliegtuig? :-)
Hoop snel meer sterke verhalen te horen, groet uit Quito...

Joelle

Wow, wat een onderneming zo'n verhuizing naar de andere kant vd wereld, met zo'n klein ventje erbij! Hopelijk doorstaat hij de reis goed en hebben jullie goede plekken in het vliegtuig.
Alles goed verder met Olivier?
Ben benieuwd naar jullie verhalen vanuit N-Z!

Veel plezier en een veilige reis gewenst,

Groetjes, ook namens Jorrit en David,

Joëlle

Jacques Kluijtmans

He, tof dat jullie eindelijk vertrokken zijn. Hopelijk breekt er een hele mooie tijd voor jullie aan in Nieuw Zeeland. Ik zal jullie avonturen op de voet volgen. op het moment zitten we op Aruba en ik volg het nieuws een beetje, en het schijnt wel koud te zijn in NZ. Hopelijk breekt de lente snel aan.
Groeten en hopelijk zien we elkaar daar eens

Jacques en Karen