joostenelvira.reismee.nl

Foto's: van adrenaline tot Kepler track en nog meer

dag allemaal,

een klein verhaaltje, want op deze mooie camping in Wanaka (met gratis sauna en bubbelbad) kunnen we wel foto's op het internet zetten.

Gisteren hebben we een mooie route gereden door heuvels, fjordenlandschappen en rivieren, naar Milford Sound. We hebben de hele dag gedaan over de 120 km, en de boottocht aan het einde van de middag was echt fabelachtig mooi. we hebben zelfs nog onder de waterval gevaren, zie foto's.

's Avonds op een natuurcamping, 1 andere camper, een vuurtje gestookt, en genoten van de laatst voorspelde droge dag en avond. dat klopte, want we werden wakker met regen! we hebben vandaag dan ook een flink eind gereden, maar eigenlijk zijn we in de 6 uur autorijden hemelsbreed maar 150 km opgeschoten..... en het weer is hier aan de andere kant van de bergen goed! en we hebben nog een deel van onze middag doorgebracht in Stuart Landsboroughs Puzzling World, een soort museum met de ene puzzel, hologram of rare kamer na de andere, joost was nog een uur verdwaald in het labyrinth, blij dat hij na een uur toch de uitgang vond, met bezweet voorhoofd :-)

en dan nu de foto's!

groeten!