joostenelvira.reismee.nl

Bijna op reis!

Dag allemaal,

Hier nog een laatste email uit Lattrop. De laatste dagen hebben we ons bezig gehouden met het ontwikkelen van een 'vakantiegevoel'. Dat is nu toch echt wel aanwezig, De tassen zijn gepakt, alle tickets en reserveringen uitgeprint, en straks worden we door mijn moeder naar het station van Bentheim gebracht.

En dan begint een toch wel lange heenreis. Trein, vliegtuig, vliegtuig, vliegtuig, en hop, nog maar eens een ander vliegtuig, en dan zijn we zaterdagmiddag in Christchurch.

We zullen dan eens een eerste berichtje sturen van Down Under,

Tot dan!

Joost en Elvira

Sanne

Heeeeeeey vakantiegangers!

Hele goede reis gewenst, en geniet van de tijd in Nieuw Zeeland en Thailand!!!

Liefs, Sanne

Luit

Hee Elvira en Joost, veel plezier daar aan de andere kant van de wereld en ik zal de mooie verhalen en foto's hier wel zien!

Jeroen

Hele goede vakantie!! Joost de bonbons waren super!
Groet, Amigo Mzungo (208 m).

wim

vizinhos! Boa sorte, ate ja :-)

Peter en Lianne

Heel goede reis gewenst! Geniet er van en tot schrijfs!

Sandra

Heej lieve Joost en Elvira!

Hoop dat alles een beetje voorspoedig voor jullie aan het verlopen is. Veel en lang reizen, maar het zal zeker de moeite waard zijn!

Ik heb inmiddels een reactie gekregen van mijn vriendin Karin, die regelmatig in Bangkok is geweest. Het is nog lang niet zover, maar bij deze alvast haar reactie:

Het is heel leuk om een fiets tocht door Bangkok te maken bij ABC tours en dan op zondag,ga je ook naar de markt om alles te proeven,heel erg leuk,je fietst door kleine straatjes door echte thaise buurtjes.
Oriental Hotel is natuurlijk super,afgelopen keer ook weer het buffet gegeten,heel culinair!
Op Silom road is Breeze in Lebua State Tower,mag je niet missen,borrelen en dineren op de 64e verdieping met uitzicht,geweldig.
Chatuchak weekendmarkt in het noorden van Bangkok,volgens mij ben jij daar ook geweest.
In Chinatown vis eten op de avond vismarkt. Ze zullen zeker genieten.

En om maar bij dat laatste aan te sluiten....Dat zullen jullie zeker!

Heel veel plezier, geniet van alles en van elkaar!

liefs x x