joostenelvira.reismee.nl

Geboorte Elise, Aurelie

Dag allemaal,

Vanmorgen was het zo ver. Onze Kiwi-baby Elise Aurelie Breuk is om 10.03 op 27-2-12 in Dunedin geboren met keizersnede. Alles is fantastisch gegaan, Elvira voelt zich al prima en vroeg mij om al een paar sushi's te gaan kopen ;-)

Olivier vindt het ook allemaal erg mooi, hij wilde haar al een stukje van zijn beschuit en muisjes aanbieden.

Nog een paar gegevens van onze lieve dochter (de eerste indrukken lijken goed, behalve even goed huilenmeteen nade sectio om te laten weten dat haar longen goed werken is ze heel stil geweest en de borstvoeding ging ook perfect):

Geboren om: 10.03 am locale tijd

Gewicht: 3150 gram

Lengte: 52 cm

Ik ga zo weer naar ze toe, maar eerst moest ik internet hebben om jullie ons groot nieuws mee te delen!!!

Heel veel groeten,

Elvira, Joost, Olivier en Elise

Sven Inger& Martijn

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!
Wat een mooie naam! We eten hier een kiwi gebakje op de geboorte van Elise ;-). Fijn dat alles goed is gegaan.
Dikke knuffel voor jullie alle 4!

Zijn benieuwd naar eerste foto's!

Sven Inger& Martijn

Oh had fotootjes nu pas gezien. Wat een schatje!

Pad

Een geweldige proficiat uit Belgie. De wereld van 't vaderschap is zo mooi. Sinds kort kan ik er over meespreken.

We heten je dochter erg welkom. Veel rust voor Elvira en een fijne toekomst voor jullie gezin.

Ps: Zorg dat de sushi vers is hé ;)

Pad

marie-elise

Prachtige naam ;-) en een prachtig meisje, gefeliciteerd!! Hoop dat jullie kunnen genieten van deze bijzondere tijd. Groet van Marie-Elise

Gertjan en fam

Hey Joost en Elvira,

ongeloofelijk gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst!!! Mooie naam en gelukkig alles goed gegaan! Fijn dat elvira (en jij) alles goed hebben doorstaan. Olivier heeft zijn zusje zelfs al goedgekeurd... Maar pas want Alexander bond zijn zus ook super maar toen hij doorhad dat ze bleef en veel aandacht van hem afpakte zette hij af en toe zijn elleboog 'per ongeluk' op haar hoofd! Gegroet en geniet ervan. Zullen vanavond toosten op Elise.

Bert Buekers

FANTASTISCH nieuws en een erg mooie naam. Nu maar hopen dat Elise Aurelie het meest op de mama lijkt. (Grapje, Joost. Ook jij bent natuurlijk bijzonder knap)

Lieve groeten,
Bert, Stefanie, Louis en Camille

Onno

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Geniet van de komende tijd.

Groeten,

Onno

Tijhuis

hoi allemaal, wij feliciteren jullie van harte met de geboorte van jullie prachtige dochter, ook de geluk wensen aan de rest van de familie. Vele gezonde liefdevolle jaren. Arnold, Jolanda, Lisa en Sander

chris junghwa en de rest

Gefeliciteerd. Mooie naam. Wij hebben op donderdag je schaatsen ontvangen!

groetjes

Oom Theo en tante Mary

Van harte gefeliciteerd met de voorspoedige geboorte van jullie dochter. Wij wisten het al vanuit Apeldoorn voordat we jullie bericht lazen. De eerste meid in de familie! Geweldig! Ik hoop dat dat geluk ons ook nog een keer ten deel valt. We wensen jullie heel veel geluk met jullie gezinnetje! Wij zijn benieuwd op wie ze gaat lijken. Eigenlijk is Joost nu aan de beurt, maar per saldo maakt het natuurlijk helemaal niets uit.

Jorrit, Joëlle en David

Wat een mooi bericht en wat een schatje op de foto's!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, heel veel geluk gewenst voor jullie de komende tijd, geniet ervan!!
Leuk dat Olivier nu een zusje heeft.

Tot horens,

groetjes van Jorrit, Joëlle en David

Wim en Jolanda

Hoi Joost, Elvira en Olivier!
Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
We wensen jullie een leven vol geluk en plezier samen!

groeten vanuit Ecuador
Wim, Jolanda,
Feike en Janna

Dorine

Hoi ex buurjongetje,
Van harte gefeliciteerd. Wij twee zijn heeeeel vroeger vaker getrouwd. Babys hadden we geloof ik nooit. Nu heb jij nummer 2. Proficiat. Uit eigen ervaring kan ik zeggen: het Is (meestal) fantastisch ;-)
Groetjes uit München!

Luit en Sanne

van harte proficiat met jullie 2e kindje! We hopen ze alle 2 snel te zien! veel plezier met die bengels( niet die oudjes van de jonkies haha)

Guy en Hilda

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Heel veel geluk toegewenst voor jullie gezinnetje

armand en wanda

en natuurlijk ook van ons:
van harte proficiat!!

Bonnie & Steve

Gefeliciteerd met jullie dochter!!

Werner, Marieke, Max en Guus

Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!
Elise, toch nog een Lies Breuk? ;-)

Heel veel geluk samen!

Lars, Cassandra, Anoek, Ruben en ?

Hallo Joost en Elvira,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam! Een spoedig herstel en geniet ervan! En voor Olivier: nog even geduld: dan kunnen jullie samen lekker spelen!

Groetjes

Katarina en Johan

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Elise!!

Groetjes!

Hanneke en Elly

Vanuit een bloedheet Thailand willen we jullie natuurlijk ook van harte feliciteren met jullie mooie dochter! Jammer voor Joost, maar we vinden haar,net als Olivier, weer sprekend op Elvira lijken......... Prachtige naam trouwens Over anderhalve week ben ik weer thuis en zal ik een langere mail sturen. Voor nu veel liefs van de ouwe tantes, ook voor de kids natuurlijk! Doeiiiiii

Peter en Lianne

Heel dikke proficiat! Heel veel geluk voor Elise en spoedig herstel voor Elvira!

Rogier, Karolina en Noa

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Elise. Geniet ervan. Veel rust en een spoedig herstel gewenst.