joostenelvira.reismee.nl

Kerst- en nieuwjaarsgroet

Vanuit Alexandra wensen we jullie allemaal prachtige, besneeuwde kerstdagen toe, en een gelukkig 2011!

Voor ons is 2010 een heerlijk jaar geweest. Te beginnen met ons huwelijk in Zuid-Afrika in januari; de geboorte van Olivier in april, en onze verhuizing naar Nieuw-Zeeland in augustus.

Inmiddels zijn we hier aardig ingeburgerd, ons huis is ingericht naar onze smaak, het werk is uitdagend en bevalt prima, Olivier voert het hoogste woord op kinderopvang, en trekt overal de aandacht met zijn glimlach, en morgen vieren we kerst met enkele van onze collega's, buiten in het zonnetje!

Tot volgend jaar,

Joost, Elvira en Olivier

armand

Bedankt!!
hier ligt 20cm sneeuw....:)
fijne feestdagen !!
grt armand en wanda

Jorrit, Joëlle en David

Bedankt voor jullie kerstgroeten en 'amazing' foto's! Lijkt ons heerlijk, kerst vieren in de zon. Hier is het nog maar de vraag of we door de gladheid morgen bij de familie in Friesland aankomen... Fijn dat het allemaal zo goed gaat, Olivier ziet er stralend en vrolijk uit.

Fijne feestdagen gewenst en het beste voor 2011!!

Groeten,
Jorrit, Joëlle en David.

fam tijhuis

jullie ook fijne feestdagen en een goed en gezond 2011 gewenst, hier ligt ongeveer 20 cm sneeuw groetjes

Peter

Zalige Kerst vanuit Mechelen. Ook hier blijft het maar sneeuwen en alles is wit. Een echte witte Kerst...
Olivier ziet er echt stralend uit!

tonlindhout

Hallo Elvira,Joost en Olivier.
Hier een groet uit een koud nederland(Franciscus zh. Roosendaal en Dordrecht).
Heel erg leuk om jullie verhaal te lezen,en op te hoogte te blijven van jullie werk in Nieuw Zeeland.
Wij wensen jullie veel fijne feestdagen en gezondheid in 2011.
groetjes van ton lindhout

Werner, Marieke, Max en Guus

Inderdaad prachtige foto's!

En voor jullie ook nog fijne dagen en een heel mooi 2011!

Groetjes,

Werner, Marieke, Max en Guus

Rogier Cornelissen

Hoi Joost en Elvira,

Nog bedankt voor de kerstgroeten van een maand terug. We hedden prachtige witte kerst in Polen.

Zo te zien is het daar schitterend. We zijn blij dat het goed gaat en dat Olivier het naar zijn zin heeft.

Groeten uit het vochtige saaie Holland.

Rogier en Karolina